Velkommen til Sandnes Sparebank Cup! – Sola

Velkommen til Sandnes Sparebank Cup!

Velkommen til Sandnes Sparebank Cup 2020, 3 – 6 september.

Hver høst arrangeres Sandnes Sparebank cup, en fantastisk turnering for våre unge talenter. Vi ønsker lokale lag og tilreisende lag velkommen!

I disse tider råder det stor usikkerhet rundt hvilke arrangementer som kan gjennomføres, men vi planlegger fortsatt gjennomføring av Sandnes Sparebank cup 2020.

Vi vil selvsagt følge råd og retningslinjer fra FHI og norske helsemyndigheter og komme med informasjon fortløpende når det foreligger.

Arrangementets mål er godt sosialt innhold med fokus på trivsel og kameratskap. For mer enn de 2000 unge håndballspillerne blir det arrangert ledertreff, diskotek og lignende for å skape godt miljø.

Årsklasser er jenter og gutter fra 9 – 16 år!

Hallene som vil bli brukt er Åsenhallen, Solahallen, Skadberghallen, Forus Sportssenter, Dysjalandshallen og Tanangerhallen..

Spillesystemet i cupen vil være innledende puljespill, A-sluttspill og B-sluttspill. Finalelagene blir selvfølgelig premiert!

Kontakt gjerne klubben eller trykk her for ytterlige informasjon 🙂

Vi har også egen side for Sandnes Sparebank cup på Facebook.